PERSONAL COACHING

Bij Evoke Health Hub behaal jij je doelstelling dankzij de professionele begeleiding van onze personal coaches. Je zal daarbij focussen op 3 aspecten:

Bij Evoke Health Hub behaal jij je doelstelling dankzij de professionele begeleiding van onze personal coaches. Je zal daarbij focussen op 3 aspecten:

Algemeen welzijn, zowel fysiek als mentaal

gezonde en evenwichtige voeding
 

Bewegen op een juiste en duurzame manier

Dankzij een optimaal evenwicht tussen welzijn, voeding en beweging ga jij gezonder, fitter en energieker door het leven.

HOW WE WORK

Kennismaking

  • Tijdens dit vrijblijvend gesprek leren we jou al een beetje kennen en bespreken we jouw vertrekpunt en gewenst einddoel. Jij leert de verschillende gezondheidsformules van Evoke Health Hub kennen en bekijkt samen met ons of die overeenkomen met jouw wensen. 
  • Kan je je vinden in onze gezondheidsvisie? Dan gaan we samen aan de slag en werken onze experten voor jou een gepersonaliseerd traject uit.
 
1

Intake

  • Elk personal coaching-traject start met een intakegesprek. We gaan dieper in op jouw doelstellingen, sportieve historiek, medische achtergrond, leefwijze, … om een goed beeld te krijgen van de persoon die voor ons zit.
  • Tijdens de bewegingsanalyse gaan we na hoe het gesteld is met je fundamentele bewegingen. We screenen je mobiliteit, stabiliteit, symmetrie enz.
  • Aan de hand van een huidplooimeting krijgen we een zicht op je hormonaal profiel, algemeen vetpercentage en lichaamssamenstelling. De resulterende bioprintmeting dient als basis voor onze voedingsadviezen.
 
2

Persoonlijk schema: coaching & voeding

  • Op basis van alles wat we over jou bijgeleerd hebben, stellen we een gepersonaliseerd trainingsschema samen (inclusief correctioneel oefenprogramma). We houden rekening met jouw niveau en persoonlijk doel, en verliezen ook je work-life balance niet uit het oog.
  • We lichten ook onze filosofie rond voeding toe, hetgeen jou meer inzicht zal geven in het voedingsschema op maat dat je meekrijgt. Je leert een gezond, evenwichtig en gevarieerd voedingspatroon aan, om ervoor te zorgen dat je lichaam altijd van voldoende energie voorzien is.
 
3

Progressie: maandelijkse evaluatie

  • Bij het afronden van elk trainingsschema (na 4 tot 6 weken) voeren we opnieuw een bioprintmeting uit. Die meting vertelt ons welk effect je trainings- en voedingsinspanningen gehad hebben.
  • Op basis van deze learnings, stellen we een nieuw schema op, passen we je oefeningen aan en krijg je nieuwe voedingsadviezen.
 
4

EVOKE HEALTH HUB X 4

  • 1. PERSONAL COACHING

In een personal coaching-traject helpt een personal trainer je jouw doelstelling bereiken. Of je nu werkt aan je algemene gezondheid, revalideert na een blessure, opnieuw in vorm wilt geraken na een zwangerschap of traint voor een marathon, … Iedereen, ongeacht welke doelstelling, kan bij ons terecht. We stellen een trainingsschema op dat je stap voor stap – of rep per rep, zoals wij zeggen – doorloopt. Je staat er dus zeker niet alleen voor!

  • 2. VOEDINGSADVIES

Een ‘gezond, evenwichtig en gevarieerd voedingspatroon’ wil zeggen: de juiste voeding kiezen aan de hand van jouw hormonaal profiel. Dit heeft effect op je lichaamssamenstelling. Je vetpercentage neemt af, je spiermassa neemt toe en je metabolisme in rust verhoogt. Geleidelijk aan werk je toe naar je einddoel: je lichaam in evenwicht brengen (en houden) zodat je de hele dag door voldoende energie hebt.

  • 3. PROGRAM DESIGN

Je volgt een traject dat net zo gepersonaliseerd is als onze standaard personal coaching, maar voert dit uit op een door jou gekozen locatie (fitnesscentrum in je buurt, thuisstudio, …).

Voor een correcte trainingstechniek digitaliseren we je trainingsplan (met het nodige videomateriaal). Zo kan je ook op afstand met de juiste bewegingskwaliteit aan de slag. Na 4 tot 6 weken verwelkomen we je voor een opvolgmeting.

  • 4. ENDURANCE COACHING

Is krachttraining nieuw voor jou, maar ben je wel een fervent duursporter? Heb je altijd al eens aan een Viking Run of triathlon willen deelnemen? Of wissel je gewoon graag af tussen krachttraining en lopen, zwemmen, fietsen, …? Dan verwerken we de duursporten die jou goed liggen met plezier in je trainingsschema.

Geen enkele uitdaging gaan we uit de weg: van de 10 Miles in Brussel onder 1,5 uur tot je eerste kwarttriathlon!

HAPPY HEALTHY MEMBERS

Squat Lidwina Healthy Happy Member

COME GET YOUR SHARE OF HEALTH

Jouw doel ligt binnen handbereik. Let’s do this!